Post by backgugoficar on Feb 12, 2022 7:03:25 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ My Restaurant Cooking Home IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig alt hack ▞▞▞
▞▞▞ My Restaurant Cooking Home 2022 version ▞▞▞
Jeg stak det ud gennem burgerspillet blev efterladt med en ligesom hvert niveau færdigt, de gør det umuligt, medmindre du har så mange enlvery.
Incredible Monster City Battle Počasí trd
For meget skat, når du køber ting, siger det 0,99 og betalte 2,56
Dette spil var meget rart, men mange gange ramte min telefon
Hej! Jeg har ikke den betalte version. Jeg brugte annoncerne for at få diamanter, men siden et par dage har jeg ikke fået nogen annoncer overhovedet længere. Jeg ved godt, at dette er en mærkelig klage, men jeg kan simpelthen ikke betale for et spil. Men nu sidder jeg ret meget fast. Kan I ordne dette?
Sjovt at starte med. På 4. restaurant og kan ikke komme videre. Ikke sjovt, bare frustrerende.
det er et fantastisk spil, det eneste problem her er ædelstenene til sparegrisen, fordi du skal købe det, men du fik det hele, efter du var færdig med niveauet. Det er ikke fair.
Nogle gange er dette spil ikke nemt, men vanedannende, jeg kan faktisk godt lide det.
Dette spil kunne være sjovt, bortset fra at hver opgradering beder om ædelstene, som du skal købe. Også nedtællingsuret på nogle niveauer er det værste, for at tilføje mere tid skal du bruge ædelstene eller kun se 2 korte videoer. Som tro mig det meste af tiden vil du ende med at bruge ædelstene. Jeg var dum nok til at købe ædelstene. JEG HADER ALLEREDE DETTE SPIL. Jeg har kun spillet det i 2 timer. HVIS DU IKKE ØNSKER DIT BLODTRYK TIL AT STIGGE, MÅ DU IKKE SPILE DETTE SPIL. DET VIL FRUSTRATERE DIG.
My Restaurant Cooking Home Arcade yehn
Jeg elskede først dette spil, men udviklerne har alt kortlagt. Dette spil har så mange annoncer, og du vil ikke være i stand til at afslutte et niveau, da spillet strategisk ikke vil tillade dig, så du er nødt til at se annoncer for at afslutte niveauet, og udviklerne kan få overskud. Efter et punkt bliver det så frustrerende at fuldføre et niveau, at du bliver nødt til at se 5 annoncer, ellers vil du miste niveauet, indtil du selvfølgelig har boostere for hvert niveau.
Jeg elsker dette spil så meget, og det er så vanedannende, men annoncevideoer dukker op efter bogstaveligt talt hvert niveau, og du kan ikke klikke ud af dem. Så efter det vil den spørge dig, om du vil se en annonce for en booster, men efter at have søgt igennem den dumme annonce, som du ikke engang bliver belønnet for, hvorfor skulle jeg gøre det? Dette ville være et fantastisk spil, hvis det ikke var for pop op-reklamerne.
Hvorfor skal man købe med diamant for at købe møbler på retaurant? Med mønt er det nok..hvorfor med diamant??
For mange annoncer, niveauerne bliver for svære at slå det tvinger dig til at købe diamanter eller spilde dage, hvis ikke en uge, på at prøve at slå en udfordring. Jeg har givet op og afinstallerer mit spil, det kunne være et fantastisk spil, men i øjeblikket er det spild af tid, penge og penge.
Jeg kan lide spillet. Jeg kan godt lide grafikken. Der er 1 problem, der skal rettes. Jeg er på 8-3 med niveau 9 åbnet til start. Så snart sparegrisen kom, falder mine faktiske diamanter, som jeg havde tjent og tjener, fra det oprindelige beløb, der var der. Det er uden at jeg har lavet nogen opgraderinger. Jeg havde 88 diamanter, så kom PB, jeg faldt til 73 diamanter. Så kom jeg op på 94 og efter at have spillet et spil faldt jeg ned igen et ret betydeligt beløb, og så videre og så videre.
Spillet er fantastisk, men der er for mange annoncer, som skaber mange problemer at spille. Selv fik jeg ikke diamanterne efter at have set annoncerne. Gør venligst noget
Appen bliver ved med at fryse, når den går til annoncer. En opdatering er nødvendig for at rette fejl. Spillet er underholdende, men meget irriterende, at det bliver ved med at fryse.
Dette spil er dejligt og fantastisk 🥰😖 Men jeg kan ikke lide dette spil hvorfor fordi annoncerne dukker op, spilder jeg min tid ........ det er derfor jeg giver 3 stjerner og giver 2 unstars .Hvis du fjern annoncerne permanent, det er godt for dig og alle, venligst
My Restaurant Cooking Home Аркады pvl
Jeg startede dette spil gennem Mistplay-appen. Selve spillet er lidt sjovt, indtil du begynder at komme til de senere niveauer i den anden restaurant. Hvad der dog virkelig dræber det, er overfloden af annoncer. Jeg forstår, at gratis spil kommer med annoncer. Men SÅ MANGE ANDRE SPIL HAR LÆRT AT BALANCERE DETTE, og det har dette spil desværre ikke. Startede med at skulle se en annonce efter hvert niveau og er nået frem til, hvor jeg skal se en før OG efter hvert niveau. Annoncer for at få boosts, ekstra tid osv. Og så annoncerne i spillet efter tredjepartsannoncerne. ADS ADS ADS!!! Dræber virkelig spillet. Det faktiske spil ville give 3-4 stjerner, men indtil de finder en mere afbalanceret måde at håndtere reklamerne på, forbliver det et 1-stjernet spil. Og da jeg har omtrent lige så mange point fra Mistplay, som jeg vil tjene på dette spil, er jeg ved at afinstallere det.
Sjov og nem at bruge.
Bliver latterligt hårdt for tidligt. Jeg kan godt lide en udfordring, men niveauer, der bogstaveligt talt ikke kan fuldføres uden boostere, som koster diamanter, som koster penge eller meget rodet for at få dem. Nej tak. Jeg spillede 2 dage og tænkte... ikke for mig
Jeg har aldrig prøvet at spille telefonspil, men jeg nyder virkelig dette spil meget!
Jeg kan godt lide spillet, når jeg kan spille. Når jeg ser en video for ekstra klienter eller sekunder, låser den altid, og efter jeg har vundet, dukker en video op, og jeg får aldrig mine mønter
Elsker dette spil indtil videre ikke så spammy som andre madlavningsspil. Rediger 1 uge om jeg elsker stadig spillet, men de klippede skærme er forfærdelige. De har brug for en engelsktalende som modersmål til at redigere disse, så de er forståelige, det meste af dialogen kan lige så godt være volapyk, fordi det giver lidt eller ingen mening.
Jeg vil gerne give den 5 stjerner, men da jeg begyndte at spille den, var alt sjovt og spændende, indtil jeg var færdig med de to første restauranter. Den 3. restaurant, når jeg er ved at downloade den, bliver der ved med at sige, at "tjek venligst din internetforbindelse." Og det vil mislykkes igen og igen, selvom mit internet er stabilt. Venligst hjælp mig, jeg nød virkelig dit spil, og jeg vil stadig gerne fortsætte med at spille det.
Når du først er kommet op i niveauer, har du ingen mulighed for at fuldføre det uden at det koster dig $$$$. Jeg afinstallerer spillet trist, da jeg kunne lide det i starten, skam du gør det så svært, at du ikke har nogen måde at afslutte niveauet uden at betale for mere tid.
Det er rigtig godt og tilfredsstillende
det er sjovt at spille, men når jeg forbinder det til min Facebook-konto, siger det altid, at spillet ikke understøttes. venligst ordne dette.. Jeg vil gerne gemme mit spil
Selve banerne er sjove at spille. Restaurantgendannelsesdelen af spillet var en god tilføjelse. Men spillet fryser ofte, og startskærmen er fyldt med ikoner, der ikke er nyttige eller nødvendige. Desuden bliver spilleren konstant bombarderet med annoncer. Det er irriterende, og jeg stopper personligt med at spille efter et par niveauer.
Jeg kan virkelig godt lide gameplayet, men historien er svær at følge med i og meget forvirrende med hensyn til, hvad der foregår.
My Restaurant Cooking Home Аркады pvl
Jeg er helt vild med spillet, og det er derfor, jeg ikke har afinstalleret det. Jeg har ikke spillet det i flere måneder, fordi niveauerne er så urimeligt svære. Til sidst bliver jeg træt og afinstallerer. Juster det venligst.
1. Tvunget til at se reklamer kastet dig for meget i ansigtet. Det er hurtigere for mig at genstarte appen end at udholde dem. 2. Rigelig mængde læsning springer jeg bare over. 3. Kan ikke spille spillet, når jeg vil, fordi nogle niveauer er fysisk umulige uden boosts, mine muligheder er at vente en dag eller to for at få et anstændigt boost, der kan hjælpe... eller betale for at spille.
Super sjovt og udfordrende spil også. mange. annoncer!
Det engelske i dette spil er så dårligt.
Elsker dette spil, og Valentines restaurant var en ekstra bonus, men jeg har problemer med at få de ekstra ti sekunder tilføjet eller en person mere. Det hjælper virkelig at få disse tilføjelser til at bestå niveauet, og de kommer ikke op 😕 Sæt eventuelt også knappen Brug dine diamanter et andet sted. Kan ikke fortælle dig, hvor mange gange jeg brugte dem ved et uheld, da jeg var på rulle, og 134 er meget at bruge ved et uheld lol Bare lidt feedback! Elsker spillet 💎
Jeg havde det meget sjovt i starten med dette spil, men jeg sad fast på ét sted i 4 dage, uanset hvad jeg gjorde, kunne jeg ikke komme videre. Jeg købte endda en pakke for at hjælpe, men det virkede ikke. Jeg sendte en e-mail til producenterne, men de blæste mig bare af. Jeg vil afinstallere. Det var sjovt, så længe det varede....
Sjovt spil
Nå, jeg plejer at lukke data eller wifi, så annoncerne ikke dukkede op. Fint spil indtil videre. Fremover idk endnu
My Restaurant Cooking Home Trò chơi điện tử rdf
Jeg kan ikke lide det, annoncerne ødelægger alt, og du skal bare bruge dine mønter for de opgraderinger, som det dumme spil får dig til at købe. Nej, jeg kan ikke lide dette spil, det er bare spild af tid, annoncerne er så irriterende, så lad være med at installere dette, jeg vil hellere bare sidde der og stirre, så spil dette spil, hvis du vil installere dette spil, ville jeg bestemt ikke
Gutter, når du klikker på annoncerne, får du noget som ædelstene, så ignorer dem ikke. Jeg har spillet madlavningsspil i et stykke tid nu, og jeg elsker bare denne. Du behøver ikke købe noget. Bare opgrader din restaurant, så har du det fint.
My Restaurant Cooking Home Arkādes spēles vcnw