Post by backgugoficar on Feb 12, 2022 7:30:46 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dragon City Mobile ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dragon City Mobile IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode øge ressource ▞▞▞
▞▞▞ Dragon City Mobile 2022 version ▞▞▞
Jeg kan godt lide dette spil, men da jeg prøvede at købe en startpakke til 1 dollar, gav det mig ikke lov, og da jeg så 9 annoncer, fik jeg kun MAD, når den var fuld af drager, og den var en sort hel kiste.
Virkelig sjovt, men ventetiden er så lang, at jeg føler, at alle ventetider var max 1 time, flere mennesker ville spille, eller i det mindste nyde spillet mere. Ville du arbejde på det?
Spillet er så nostalgisk, deres supportsystem er godt og respons ret hurtigt. Men i sidste ende kan de ikke hjælpe mig med Fyber Ads-teamet om de problemer med Gems Offer, som jeg har. Nu spiller jeg bare afslappet, og vil ikke fylde op mere gennem 3. part (Fyber) eller i spillet. Tak
Hvis du kan lide, betal for at vinde. Dette spil er lige til højrebenet! Når du starter spillet, bliver du mødt med minimum 10 forskellige tilføjelser, der forsøger at sælge dig alle mulige ting i spillet. Ikke overbevist om at blive væk endnu? For at udruge et drageæg skal du enten vente i dagevis eller bruge diamanter for at fremskynde tiden. For at låse op for ny jord skal du bogstaveligt talt bruge hundredvis af dollars! Spillet er designet på en sådan måde, at hver eneste ting, du gør i spillet, forsøger at få dig til at købe noget!
Jeg kan ikke komme ind i spillet, fordi jeg satte mig fast på indlæsningsskærmen, uanset hvad der er på 69%, jeg sidder bare fast, flyt dig slet ikke pls fix dette
Bliver ved med at fryse, når jeg logger ind som bro dette spil har virkelig brug for en super stærk internetforbindelse for at spille :/ .. gennemsnitligt internet holder spillet frysende lol selv fps spil er godt med gennemsnitligt internet.... Fra 2 stjerner til 1 stjerne spil stinker i har en stærk internetforbindelse, og alligevel sidder spillet fast på 69%-indlæsningsskærmen, jeg ventede i 2-4 minutter og sidder stadig fast.. OPDATERING: Stadig samme problem. Og lykkeprocenten er dårlig, fortsæt med at få mad, ikke æg og et P2W-spil
Jeg ved ikke, om det kun er mit spil eller hvad, men intet indlæses. Jeg kan ikke se mine drager eller levesteder eller noget. Dette spil føles meget halvfærdigt.
Dette spil tager for lang tid at udruge æg og ting, da mit æg tager 6 timer, jeg har intet at lave, og jeg kan ikke kæmpe, da ingen af mine drager er niveau seks, og hvorfor det er så svært at få som bare 1 ædelsten disse situationer
Ret venligst fejlen. Hver gang jeg klikker på den drage, jeg vælger at genkalde, stopper spillet hurtigt og lukker spillet, og jeg kan ikke få en progression for at styrke dragerne. En ting er, at ligaen er slidt, jeg sidder stadig fast på 6/400, og hver gang jeg får mine drager på et stærkere niveau, så er modstanderne, der matches, stærkere. Jeg vil ikke håbe på mere stor f2p-progression fra disse ting, især spillet er mere af p2w, hvis ædelstene er svære at finde. Venligst balancere dette.
Jeg elsker dette spil .. men prøv ikke at lave de automatiske annoncer .. det er for irriterende Dette er et sjovt mobilspil online, ikke et fuldtids automatiske annoncer. Og fjern venligst (drageburet) på øen. Det er svært for mig at tilpasse min verden, og det er for irriterende. Jeg er ikke en spiller, der altid bruger penge på mobilspil. Dragen på drageburet er dyr og tager for meget plads fra øen. Det kan jeg ikke klare. Hvis jeg skal dyrke mine ædelstene, hvor mange dragebure er de så?
Tvungen meddelelser. Og alt for mange. Ingen måde at slå dem fra.
Spillet er meget godt men skal alt for mange gems for st få flere øer
1 stjerne for nu, fordi jeg ikke kan deltage i spillet, det sidder fast i 69%. Ret det så hurtigt som muligt. Jeg vil virkelig gerne spille dragon city.
&hhhhhh
Helt ærligt, ligakampen bliver nu irriterende og frustrerende, fordi der er heltemodninger og titaner, der er A+, og jeg kan ikke slå holdene. Jeg skal genopfriske kampene, og det bliver sværere og sværere. Jeg har allerede opgivet at prøve. Så gør det så, at i ligaer, hvis du ikke kan slå et hold, og du genopfrisker, vil holdene ikke være lige så stærke
Ok, spillet er fantastisk. Jeg elsker, hvordan du kan udruge dine egne drager og opdrætte dem for at få nye æg og kæmpe mod andre spillere, og jeg kan bare ikke stoppe med at spille, jeg anbefaler stærkt, at du downloader denne app lige nu og udklækker nogle fantastiske drager.
Fantastisk spil, men mit eneste problem er, at det ikke fortæller opgraderings- og byggetiden på forhånd. For eksempel tager bygning og opgradering 6 timer+ ikke? Nå, det viser eller fortæller dig ikke, før du beslutter dig for at trykke på knappen og opgradere
Det er et rigtig godt spil, men for mig får jeg en tilføjelse hvert 30. sekund. Jeg kan ikke gøre noget, mens jeg konstant får annoncer. Så folk plz bare reducere annoncerne lidt. Jeg ved, de hjælper, men du behøver ikke at indsætte så mange annoncer
Dette spil er godt, jeg kan lide det! Jeg har lige downloadet det, og jeg er på lvl 5 nu, men det er nemt! Måske vil jeg ændre dette indlæg, når jeg har fået mere viden og erfaring med dette spil
Dragon City Mobile Симулационни euv
alt for mange annoncer bare til overhovedet at begynde at spille spillet
5 stjerner! Jeg har spillet dette siden 2013 til 2015, men jeg stoppede 6 år senere. Men nu spillede jeg det igen, fordi der ikke er nogen gode spil at spille på min telefon eller i Play Store! Dette spil er så afslappende og fjerner endda min stress.
Omg
Hej, dette er et af mine mest yndlingsspil, men når du først logger på, giver det dig en masse tilbud, du kan købe for penge
jeg er lige færdig med tiki bay event! og få clawtortle-dragen i mål, men jeg forstår ikke dragen, fejl? eller hvad? giv mig min drage, jeg vil bare have den drage? Giv mig!!!!
Jeg er blevet hacket min drager mister stjerne og opgradirning atack jeg vil gerne have at i gør det normalt pleas
Ingen annoncer jeg elsker elsker det
Det er et klassisk spil
Godt spil
Godt spil, men for mange annoncer og lange timer eller dage til at udføre en opgave. Trænger til forbedringer på disse områder.
Jeg plejede at spille dette spil, men nu har jeg tænkt mig at afinstallere det igen, det blev det værste overarbejde, spillet vil automatisk afspille annoncer hvert 5. minut og vil ikke engang lade dig springe det over i modsætning til andre spil. Slagmarken er heller ikke særlig sjov at spille. Jeg anbefaler andre ikke at downloade, spild af tid.
Meget gennemsnitligt spil. Overdrevent gentagende. Du behøver ikke at bruge noget for at få heroiske drager, der er guider online til disse begivenheder, og hvis du følger dem, kan du vinde dem og ikke bruge noget. Jeg logger kun ind på den af og til nu. Mit største udslag ved dette spil er, at hver gang du åbner det, får du omkring 10-15 popup-annoncer, før du kan gøre noget. Jeg blev bare så træt af det, at jeg stoppede med at spille, og når jeg beslutter mig for at logge ind, kommer popup-vinduerne op, og jeg ender med at ombestemme mig og lukke den.
Dragon City Mobile Simulatie jry
Appene barna kan lære av | Barnevakten
Meget underholdende spil, masser af sjov, mange drager, som du kan vinde og spille med. Elsker det
Dragon City Mobile Симулационни euv
Først sjovt, men når jeg går og spiller spillet af en eller anden grund, lader det mig bare ikke trykke på noget i 50+sekunder, og jeg spiller ikke så meget som 20+ annoncer og er så rig, at det ikke engang gør det. indlæs det i 50 sekunder Godt spil tho
Tabs Game Free
TV. Apple TV; Android TV; Chromecast; Samsung TV; LG ; Computer. Chrome OS; MacOS; Windows PC ; Konsol. PS5; PS4; Xbox Series X|S · Xbox One ; Mobil og tablet.
Ideen til spillet er fin, og selve spillet er sjovt ig fungerer godt. Men det mister meget hurtigt charmen fordi man er 100% afhængig af at ens facebook-venner også spiller og at de giver at være "naboer" i spillet.
Ikke godt spil
Arne
Dette er et af de mest skumle spil, jeg har spillet. Lang ventetid på vundne præmier, grædende drager, der forsøger at skylde spilleren til at bruge alt fra $8 i valuta til 22 faktiske amerikanske dollars, flere pop-ups ved login end noget andet spil og mange flere måder at få dine penge på. Jeg vil ikke anbefale at spille dette spil. Desuden, lad ALDRIG et barn spille dette spil. Bortset fra mikrotransaktioner tilbyder dette spil også undersøgelser, der indsamler oplysninger i bytte for virtuelle ædelstene.
Anstændigt spil. Dog meget lang. Det tager en evighed at komme igennem det, men jeg er sikker på, at hvis jeg ville droppe nogle få Benjamins ting, vil det gå hurtigere... uden at falde i annoncerne. Absolut ikke det værd at bruge noget under disse omstændigheder. Jeg ser bare t.v. gennem annoncerne. Det holder mit irritationsniveau lavt.
Det er godt, men haltende. Det er irriterende, hvordan annoncen ikke engang kan afspilles.
Ligesom spil
God app
Dette spil er anstændigt. Men det ændrede sig meget. Jeg kan godt lide, hvordan det nu er nemmere at få legendariske drager, men alle annoncerne er virkelig irriterende. Og den prøver altid at få dig til at købe ting. Men jeg elsker nogle dragers design, og hvordan du bare kan logge ind hver dag og lave lidt og så videre. Men en anden ting er, at nogle ting ikke er forklaret ordentligt, såsom drgaon-nøgler og tiki-kister? Jeg ved ikke engang, hvad det skal bruges til, og jeg får dem hele tiden, så ja.
Dragon City er et sjovt kampsimulationsspil, hvor du er nødt til at rejse din ... i spilfunktionerne i denne sjove simulator og installationslinket fra Play
Jeg nød spillet, indtil der dukkede annoncer op, og det er irriterende, så 1 stjerne for nu
ลิลี่ ไดอารี่ : เกมแต่งตัว ง่ายๆ fzzq
Hej jeg elsker virkelig dit spil. Kan du oprette et andet værgetårn for at forkorte bemyndigelsestiden? Tak skal du have.
Det er sjovt, men helligt, det tager alt for lang tid at få ting. Gerne 8 timer at yngle, 4 timer at slippe af med et træ, 15 timer at udklække eller en time at opbygge en vane. Lad os også nævne, at du har brug for ædelstene for at gøre som noget i spillet, og du skal købe dem.
Lorte fosse isse fisse